Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 10:18   #8
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig samsvar?

Det er som Nellie sier

Grunnen til at frukten ikke er i menyforslagene er at mellommåltidene ikke er med i menyforslagene i boka (bla om til siden etter menyforslagene så finner du listinga av mellommåltidene, bl.a. frukten, der). Så man kan spise inntil 2 frukt per dag, men man må ikke. Jeg spiser ikke frukt, men velger heller litt yoghurt med revne nøtter om jeg føler behov for et mellommåltid. Dersom man spiser frukt er det lurt å balansere slik som det er nevnt ovenfor med nøtter/yoghurt/CC etc.

Edit: Ser at du har boka Fedons metode, jeg ser i boken "Naturlig slank og frisk med kost i balanse", den siste utgaven. Det er der mellommåltidene blir ramset opp på siden bak menyforslagene (s. 74)

Sist redigert av Cyan : 25-02-11 kl 10:28.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat