Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 23:19   #493
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Så flink du er Refrag

Det er ikke jeg for tia. Er fullstendig ute å kjøre, og nå går jeg mot vinterferie og langhelg på hytta. Sammen med flere andre familier, VET at det kommer til å skjære seg fullstendig, så jeg har egentlig kapitulert. Jeg får heller bare ta litt"ferie" denne uka, så får jeg begynne på ny giv igjen over neste helg. Når andre skal stå for innkjøp, og noen andre igjen for matlaging og noen for aktiviteter, vel, da er vel mye overlatt til andre og lite en får styrt sjøl. Jeg har lagt meg knekkebrød som skal være med opp på hytta, så blir det en 4-pack me pepsi max, 70% sjokolade og noen poser med paranøtter. Så, får jeg prøve så godt jeg kan å styre unna litt karber iallefall, så det ikke går fullstendig over styr. Slik som i dag, da ble det jo totalsprekk de luxe. Bytur med venninner, er som å be om bråk. Og jeg må ærlig innrømme at det ble til at jeg ga faen i hele greia. Ble en dritt dag, greit med det liksom. Det er jo slettes ikke greit, hallo??? Men, holdningen har blitt der etter kjenner jeg. Så, nå tar jeg ferie fra hele lavkarbo greiene, til jeg er hjemme fra hytta, så blir det nytt fokus da.
Var på vekta i dag, den var stand by, så da har jeg ikke gått opp tidligere iallefall, spørs i dag nå da. Men, får unna spinningtimen min i morgen, så blir det litt bedre. God helg

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat