Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 22:43   #6291
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Sikker? For annen varm drikke fører ikke til at man må løpe på do 5 minutter senere, og så vidt jeg vet er det koffeinet som gjør det vanndrivende, ikke at det er varmt... Har du noen link til evt. dokumentasjon - jeg kunne tenke meg å lese litt om det før jeg tror helt på deg...

Ja! Jeg er sikker. For en som ikke er vant til koffein, vil det ha en marginal vanndrivende effekt, men ikke for noen som daglig inntar koffein.
Jeg leste en artikke på dn.no, men den er borte, og det står referert til den på nettsidene til Friele, her.
Ellers har pubmed en liten artikkel basert på gjennomgang av data som angår vanndrivende effekt av koffein, her.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥