Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 21:39   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Koffein .... og den motivasjonen

Kom på at jeg en gang målte blodsukkeret før og etter et stort inntak av kaffe (to timer etter?!), og det var så marginalt at jeg ikke tror det har vært avgjørende for min del, tror vi snakker 0,2 eller noe. Men man reagerer kanskje forskjellig? Og kanskje jeg skal prøve igjen? Jeg måtte kutte veldig ned på kaffe, og drakk faktisk koffeinfritt en stund da jeg hadde magesår og spiserørsbrokk (hva skjer med koffeinfritt? MÅ det smake crap?), men jeg kjenner ingenting av reflukser eller noe særlig med surhet i magen av kaffe nå, annet enn hvis jeg er veldig stressa, men da drikker jeg bare litt mindre av det.
Jeg elsker virkelig kaffe, det har noe nesten hellig over seg for meg, og jeg vet ikke om jeg hadde vært så strukturert ellers uten! Smaken, ettersmaken, varmen, mmmmm!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat