Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 20:36   #100
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppfordring: Les boken og i forumet før du spør om grunnleggende ting!

Jeg synes det første innlegget ditt i tråden her var veldig fint, Surflower! Og veldig beskrivende for hvordan det oppleves for en nykomling å komme inn her. Og som jeg selv har påpekt her i tråden, så synes jeg det er lett å skue forskjellen på de som er ute etter en kjapp løsning uten egeninnsats, og de som gjør et ærlig forsøk på å endre livsstilen sin, og jeg synes det er ganske tydelig at du faller inn under sistnevnte kategori.

Ccgirl, jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til nå, men jeg synes godt du kan legge an en litt mer diplomatisk og hyggelig tone. Selv om du i utgangspunktet har gode poenger, så synes jeg tilnærmingen din kanskje er litt lite gjennomtenkt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat