|
Sv: Vil en dag med mindre fett ha noe å si for vektnedgangen?
Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.
Dette var litt på den ekstreme side da, hehe.. Jeg verken drikker fett eller spiser smør rent Men nå går jeg på ketolyse, å på ketolyse skal man ligge på et fett inntak på mellom 150 og 200 gram om dagen. Man skal spise ganske mye mat for å komme opp i det tallet
Tja, må man det? Ved å bruke fløte og eggeplommer i svinekjøttdeig (skaldemans kjøttkaker) har kjøttkakene i seg selv korrekt forhold mellom karbo, protein og fett, ved å lage bearnaisesaus ved siden av biffen får man også i seg nok fett. Et par spiseskjeer smeltet smør over grønnsakene gjør underverker på fettprosenten, og litt fløte i stekesjyen gir fin saus. En majonesdressing med urter er kjempefint til salat om man er lei olje og eddik osv.
Jeg står fremdeles for å SPISE nok fett enn å måtte drikke oljer rent ved siden av - spesielt når det finnes så mange måter å inkludere fett i maten - selv om det er noen som MÅ gjøre det slik - OG som har suksess med denne måten å gjøre det på.
Jeg ser at tilbakemeldingen min til Trj burde inneholdt flere alternativer slik at man ikke føler man må tvinge i seg fettranden på koteletten 
|