Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 17:39   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tar det for kroppen å gå inn i ketose?

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Er enig i mye av det som står her, men nettopp pga at det skal være et VARIG kostholdsskifte, så tror jeg det må være rom for utskeielser.... Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men hvis jeg skal få til en varig endring, så kan jeg ikke være så streng. Jeg har gått ned masse kilo med lavkarbo, men har hatt noen anledninger hvor det rett og slett har vært meget deilig og hyggelig med en utskeielse, og selv er jeg meget raskt tilbake i ketose, 1-2 dager.
Alle må selv gjøre sine erfaringer, tror jeg

Viktig poeng - man må gjøre sine egne erfaringer - godt sagt! Jeg vil bare presisere at man må virkelig tenke gjennom disse utskeielsene - og det er viktig å vente så lenge som mulig for å unngå de negative konsekvensene jeg nevner
For nybegynnere er det også viktig å vite at det finnes alternativer til høykarbo-utskeielser, OG ikke minst eventuelle konsekvenser

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat