Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 14:35   #1213
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Virker ikke som jeg går ned i vekt nå, men ting passer plutselig og jeg føler meg BRA(veier alt for mye enda, men det føles IKKE slik)

Stå på Monica!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Så bra, Streber.
Sånn var jeg for et par uker siden, nå føler jeg meg litt oppblåst og ikke så slank lenger...sprøtt..nå kommenterer folk det hele tiden, men nå synes jeg det ikke selv...hmmmm....

Tror nok det har sammenheng med treningen....men jeg kommer liksom ikke i gang denne uka heller, men neste uke skal jeg altså!!

Skulle tro jeg kunne skrevet det ordrett selv.
Jeg opplever akkuratt det samme. Folk kommenterer, klærene blir litt og litt større og jeg merker hud og midje, alt blir litt strammere uke for uke. MEN, jeg føler det som om jeg kunne likeså godt veid 17 kilo mer....kanskje kroppen er blitt vant med den størrelsen jeg har. Og i tillegg ser jeg ikke selv alltid forandringen, har blitt vant til dette stadiet nå. Sprøtt altså!!!!!! Da MÅ vi jo bare si til vår egen fornuft at de som kommenterer ser helt riktig og at vi tar feil. Lett å gi litt opp i den fasen jeg er i nå.
Har den tanken at neste uke DA er det bånn gass, men når uken kommer er jeg liksom ikke der.....
...godt vi er i samme båt....alle oss "slankisene"...he he!