Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 09:48   #40
Mysticgirl
Gjest

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

OG hvem her inne har gått ned SÅÅ mye i førsten? Anyone??
Nå etter så mange uker nå har jeg gått ned "bare" 6kg. Syntes det går ufattelig tregt og merker jeg blir mer og mer sjokoladesugen. Vi har ikke hatt noen sprekekr enda, og føler det burde gått fortere med tanke på hvor mye sjokolade vi spiste før....

Og jeg vet at det er normalt å gå ned sånn jeg jeg har gjort og at jeg burde være glad, så negative leksjoner trenger jeg IKKE. Bare lurer på, akkurat sånn som trådstarter: Hvor mye er vanlig og gå ned?? Og er det virkelig noen som har gått ned det som står i boka??

Ja jeg er vel og utålmodig siden jeg har hørt at man skal gå ned så hurtig og raskt med denne kuren, også ble jeg så skuffet når jeg prøvde den selv.
Kjæresten min raste ned 13 kg på 14 dager, så jeg var jo såå optimistisk da jeg gikk i gang, og han spiste det jeg spiste for å si det sånn.
Men kan jo hende det er for at jeg har slanket meg før at jeg går opp når jeg skifter kosthold. Men jeg har jo alltid gått på lavkarbo, men da med å holde meg på lite kaloriinntak da
Er det noen som kan komme med et forslag om HVA jeg skal spise i løpet av en dag, for de som har boka og kan dette, så det blir rett for meg?
På forhånd tuusen takk

Svar med sitat