|
Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Hvordan kan du følge ketolysekuren når du ikke har boka? Dette har jeg kommentert tidligere - nybegynnere kommer inn, følger ikke retningen ordentlig og anklager i ettertid - i dette tilfellet - ketolysekuren for å ikke fungere!
Jeg er helt enig det er SKREMMENDE! Skal man først gjøre noe man ikke kan bør man følge spillereglene til punkt og prikke før man trekker konklusjonen om at dette ikke fungerer for meg.
Du vil gå over til Fedon istedet sier du - har du tenkt å kjøpe boka? Eller følge et kurs? Eller skal du bare følge sånn ca retningslinjene du finner ved google-søk og det som står her inne uten å ha ALL informasjonen tilgjengelig?
Suksess krever en oppskrift - og tatt i betraktning at du, jeg og mange andre overvektige er akkurat det - overvektige - så har vi vel ikke funnet sukess-oppskriften på egen hånd har vi vel? Vi må ha hjelp - og da må vi FØLGE oppskriften også...
Tilslutt - jeg kan GARANTERE at du ENTEN gjør dette helt feil - ELLER så er det noe alvorlig galt med kroppen din. Innleggene dine sier oss at du ikke kan ketolyse-kurens regler i særlig grad, så jeg satser foreløpig på at du ikke følger reglene i særlig grad - så hva med å kjøpe boka eller låne den på biblioteket og virkelig sette deg inn i hva dette dreier seg om?
Oj den sved 
|