Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 00:58   #6270
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg var ferdig med mensen for ca. 9 dager siden, men i går blødde jeg litt og det fortsatte i dag. Det er lyst på farge og litt rart. Jeg hadde bare 4-5 dager mensen sist, mens jeg vanligvis har 8-9. Kan mensen være forsinket? Venninna mi mente jeg var gravid. Kan man være det selv om man har hatt en kort mensperiode og noen dager med småblødninger? Eller er det bare noe annet med hormonene. Jeg blir nervøs...

Det viktigste spørsmålet her blir vel om du bruker prevensjon eller ikke Jo mer nervøs du blir - jo rarere vil kroppen oppføre seg - er du usikker tar du en test eller stikker innom legen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/