Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 22:33   #2
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Nattevakt, noen tips?

Kjære deg, klart du skal SPISE på nattevakt!!!!!!! 9 timer uten mat er å be om trøbbel, kroppen må ha påfyll oftere enn det. Jobber dag, kveld og natt jeg og på en nattevakt på 10 timer har jeg et par rene grønnsaksmåltider og 3 små eurodiettmåltid. (en næringsbar eller kjeks)Du på ketolyse vil holde deg mett mye lengre enn meg- med den fete maten, men et par måltider må/bør du nok ha. Forslag:vaffel med pålegg i matboks, salat med kjøtt og olje, middagsrester, lavkarboknekkebrød med pålegg, kokte egg med majones eller smør i boks. MASSE å velge mellom til jobbemat på ketolyse. Se øverst hvor det står oppskrifter, i den sorte linjen, Finner alt du kan ønske deg der!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat