|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Selv ser jeg ut til å ha unngått forkjølelsen denne gangen også 
Holdt meg hjemme i går, og i våknet i dag uten antydning til snufsing 
Har vært hos legen (igjen!!!) og fått på blodtrykksmåler som skal måle blodtrykket mitt i 24 timer - 10,5 time igjen , og deretter var jeg innom hos øyelegen på min årlige kontroll.
All is well og alt det der, han hadde forøvrig fått beskjed av fastlegen om å se etter tegn på epilepsi = nothing, nada, ingen spor.
Rapport sendt til fylkesmannen!
Er ellers over i fase 1 igjen, må prøve å få igang vektreduksjonen etter 6 ukers stilstand - lei nå.
Men jeg skal fortsette med 4 treningsøkter pr uke, tror jeg faktisk har fått en ny vane 
Og merker at jeg sakte men sikkert får litt mer overskudd 
Så litt mer positiv denne uka, og det må jo være bra 
Du er positiv og har fått gode treningsvaner. Høres supert ut! Lykke til i fase 1 igjen. Du er tøff!!!!!!
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Heihei! Jeg har brukt dagen til venindetid først og kjærestetid resten av dagen OG shopping! OH hæppi dei! Fått handlet meg laaaaange støveletter som mine store legger aldeles ikke var for store til-ser slanke ut YESS!!!
Fantastisk!!!!!!!! Deilig følelse!!!! Det er velfortjent!!!! Grattis med nye støvler....
Titti; hadde med ditt sitat også, men bare "forsvant"...aner ingen ting jeg....Glemte litt hva jeg skulle skrive...jo, trening, det må jeg komme igang med også. Funker trening, funker kosthold, funker kosthold, går jeg jeg ned i vekt...så da er planen klar.....blæh!!!! Høres så lett ut når jeg skriver det! He, he, he! Godt jeg har dere i samme situasjon, ellers kanskje jeg hadde begynt å bli litt sløv.....men jeg har klart å gjøre mange bra forandringer.
Så nå ser jeg frem til kontroll 18 mars og skal stå på som best frem til da!