Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 21:29   #33
ccgirl1982
Medlem

ccgirl1982 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

OG hvem her inne har gått ned SÅÅ mye i førsten? Anyone??
Nå etter så mange uker nå har jeg gått ned "bare" 6kg. Syntes det går ufattelig tregt og merker jeg blir mer og mer sjokoladesugen. Vi har ikke hatt noen sprekekr enda, og føler det burde gått fortere med tanke på hvor mye sjokolade vi spiste før....

Og jeg vet at det er normalt å gå ned sånn jeg jeg har gjort og at jeg burde være glad, så negative leksjoner trenger jeg IKKE. Bare lurer på, akkurat sånn som trådstarter: Hvor mye er vanlig og gå ned?? Og er det virkelig noen som har gått ned det som står i boka??

Jeg gikk ned 4 kg (vann ) første uken , 1 kg uken etterpå og jeg har ikke for mye som skal bort (somregel så renner kg av di som er over 100 kg for å ta ett eksempel). Så det varierer nok fra person til person

Føler du seg sugen på noe godt, spis ett ekstra måltid me f.eks biff m fløtesaus, grønnsaker og evt litt salat m fetaost Da får du nok protein og fett og blir sannsynligvis ikke sjokoladesugen

Husk at nedgang i kg ikke viser hele bildet, ta frem målebåndet så merker du nok nedgang i cm selv om vekten står stille

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat