Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 20:44   #109
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Ser det ikke litt rart ut at doen er i hjørnet? Rørleggeren anbefalte det nemlig... Jeg måtte tenke litt på det.

Ingen av møblene er kjøpt, så det er bare eksempelmøbler. Det er et simpelt tegneprogram jeg har brukt, så det blir ikke helt riktig og så måtte jeg trikse litt for å få til vinduet etter at jeg lagde et "rekkverk" i hjørnet (altså kassen rundt den innebygde doen). Og jeg tar jo samme mønster på kassen, men det gikk ikke an å få til i tegneprogrammet. Og kassen skal gå bittelitt høyere opp (altså til rett under vinduet) og muligens ikke så bred.

Jeg ser jo at kassen rundt doen blir finere med hjørneløsningen, og så er døren 45º, så det passe sånn sett inn i rommet... Men jeg føler at vinduet blir malplassert...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Viseno 23.2.0.2011 19.37.31.jpg (82,1 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg Viseno 23.2.0.2011 19.29.41.jpg (84,2 KB, 24 visninger)

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat