Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 20:36   #1919
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Forstår godt at du sprekker når vekta ikke går rette veien. Så bra at du klarte å begrense deg. Når det gjelder sprekker... Jeg unnet meg ingenting høykarbo mens jeg slanket meg, men når jeg er fornøyd med vekten og begynner å unne meg lørdagskosen så slutter jeg å gå ned i vekt. Hvis jeg slutter å unne meg lørdagskosen kan jeg gå ned et par kilo til, så det har helt klart en sammenheng for meg. Heldigvis går jeg ikke opp i vekt av å unne meg lørdagskosen når jeg er flink ellers uka. har du hatt lengre perioder der du ikke har sprukket, Val? Jeg leste forresten at dersom man skal spise når man ikke er sulten lenger (på lavkarbo) bør man spise karbofattig og fettfattig mat. Hadde det bare gitt det samme utbyttet.

Jeg sliter fortsatt. Spiseforstyrrelsen min gir meg store vanskeligheter for tiden. Det er nok sorgen sin skyld, for nå føles tapet av broren min for tungt til å bære. Jeg håper jeg får en bedre periode igjen snart.

Så kjekt å høre fra deg igjen Ana. Synd at du ikke har fått resultatene du ønsker deg, men du er flink, synes jeg.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat