Tråd: Sukker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 16:01   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukker?

Opprinnelig lagt inn av Minith, her.

Forrige helg så hadde jeg 20g karber pr. dag, men noen av disse kom fra lavkarbo smashen jeg laget med 70% kakao sjokolade. Dette gjorde at jeg gikk lengre ned mot rosa på ketosen.. Men burde dette egentlig ikke gå ettersom det er det samme hvor karbsene kommer fra?
På søndagen hadde jeg ikke smash, men spiste av lavkarbo sjokolade-moussen vi laget som inneholdt rundt 2g karbs pr. 100g. Søtningsstoffet var også sånn natreen flytende! Dette gjorde at jeg også var nesten helt ute av ketosen.. Er det noe galt med meg? Sjekket med ketostix.

Utslag er utslag!
Du kan ikke se på stiksen om du er på vei ut av ketose. Fargen på utslaget kan like gjerne komme av at du har drukket mye/lite eller en hard treningsøkt!

Bare for at du skal ha det helt klart!

UTSLAG ER UTSLAG!