Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 12:48   #27
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye er vanlig å gå ned?

Svarer med rødt jeg:

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Frokost, salat, skinke og ost og en klatt sæterrømme. Hva er i salaten? Bare salatblad?
Formiddag, to egg og ca 5 -6 baconskiver Ikke noe grønnskaer til lunch?
middag, to koteletter, eller kjøttdeig ost og sæterrømme og har prøvd nu med broccoli også. Hvor mye brokkoli? Bare brokkoli?
Kveldsmat, to egg og bacon eller eventuellt baconsvor eller krem uten sukker. Ikke grønnsaker her heller? baconsvor er salt, og binder fort noe vann
Det er ca sånn jeg spiser hver dag og jeg har økt 3 kg siden ejg begynte Har gått på dette i 1,5 uke nå.

Du spiser fryktelig lite grønnsaker, virker det som. Kroppen trenger det også. Ketolyse innebærer 15-20 karber daglig, hvor mesteparten skal komme fra varierte grønnsaker (som vokser over bakken) og blandet salat.

Grønnsakene gir næring til kroppen, i tillegg til vitaminene som hører til kuren

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat