Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 02:07   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Thea1980, her.

Jeg får også fett hår veldig fort. Fikk tips av frisøren min om at jeg skal avslutte hårvasken med kaldt vann, det lukker porene og gjør at det tar lengre tid før de skiller ut fett. Det hjalp faktisk litt:-)

Jeg skyller alltid ut balsamen med lunkent/kaldt vann. Det er et tips jeg fikk for så lenge siden at jeg ikke husker hvorfor lenger.
Jeg hadde skikkelig problemer med fett hår før, helt fryktelig. Men det går ganske greit så lenge jeg bare vasker håret mitt en eller to ganger i uka. Det blir som en ond sirkel når man i utgangspuniktet har lett for å få fett hår, man vasker det oftere og ofter, og håret blir fetere og fetere. Mener å huske det kunne begynne å dele seg alt på kvelden om jeg hadde vaska det på morran …

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat