|
Sv: Hva har fungert for dere?
Jeg har vent meg til, og holdt meg til, å spise kjedelig for ikke å fristes til å spise for mye.
I løpet av dagen spiser jeg:
To spiseskjeer cocosa,
200g. broccoli m/150g. bearnaisesaus laget av Toroposer tilsatt smør og fløte.
Nøtter og mandler til sammen 130g.
To-tre koteletter eller tykke svinesteikskiver
og 1,5 liter peppermyntete søtet med Stevia... + en liter vann. Noe mer trenger jeg ikke.
Oppdaget at uten peppermyntete med Stevia stoppet vektnedgangen !!!
Tar alle kosttilskuddene til Torkil og har fått utrolig sterke negler Hårtapet har også begynt å gi seg, men jeg skulle ønske jeg hadde visst at jeg kom til å miste håret, så hadde jeg kjøpt Nisim-produktene før jeg begynte å slanke meg. Hadde dét lange fine håret, men begynte å miste så enormt mye. Måtte klippe av 20-30 cm.. nå er håret bare halvparten så tykt. Får bare være glad hårfellingen stoppet etter to måneder.
Etter at slankingen er ferdig skal jeg spise flere ferdigstekte kyllinger, koteletter, ferdige lunsjkaker, kjøttboller og kjøttkaker. Jeg liker mat, men jeg liker ikke å "måtte" spise. Det er egentlig det jeg gleder meg mest til; å kunne la vær å spise om jeg ikke vil. Nå er det jo slik at jeg MÅ spise for ikke å nedsette forbrenningen. Det trenger jeg ikke tenke på når jeg er ferdigslanka. Da spiser jeg lavkarbo og koser meg med maten istedenfor å tvangsspise Nei, jeg er ikke redd for å gå opp i vekt...jeg har kontrollen 

Sist redigert av Bestemamma : 22-02-11 kl 22:43.
|