Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her. Min bmi er på 31.5 nå... å vil ha den ned på 25, da er jeg fornøyd Du er jo superflink som har kommet så langt! Jeg er ikke flink til å trene, jeg går turer og gjør noen øvelser hjemme, men thats is Syns det egentlig er litt tungt å trene nå, så håper egentlig jeg klarer å gå ned litt før jeg må begynne å trene skikkelig igjen... Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag.
Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.
Min bmi er på 31.5 nå... å vil ha den ned på 25, da er jeg fornøyd Du er jo superflink som har kommet så langt! Jeg er ikke flink til å trene, jeg går turer og gjør noen øvelser hjemme, men thats is Syns det egentlig er litt tungt å trene nå, så håper egentlig jeg klarer å gå ned litt før jeg må begynne å trene skikkelig igjen... Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag.
Jeg har holdt på i 1.5 år - ligget på maks 20 gram karbo pr dag og mye fett og ikke mistet noe hår i det hele tatt - så dette er en individuell sak. Gikk på pulverkur med en venninne for "hundre" år siden - og hun mistet enormt med hår - mens jeg beholdt alt Tror det kan oppleves som litt stress for håret når man lever på ketoner/er i ketose kanskje? Ikke vet jeg - bare gjetter litt Når det gjelder trening har jeg et supertips å komme med som jeg har prøvd selv: 30 minutters veldig rask gange HVER dag... du vil bli enormt overrasket hvor oppstrammende dette er på kroppen din selv om du har litt kilo til gode- til og med min sambo kommenterte at ting tightet seg til Gå med musikk - i tempo hhv etter Sunny og Ma Baker (Boney M) og om du klarer - Womanizer med Britney spears. Det er lettere å gå så fort på mølle enn i virkeligheten. Gå med bøyde armer som du bruker aktivt (jfr kappgang) og drit i om du ser teit ut hehe. Det er som sagt lite som skal til - men du må gå med full guffe! Anbefales egentlig for alle som ikke er treningsvante - 30 minutter av en dag - hva er nå det? Gå ute om du ikke har råd til treningssenter - jo mer kupert jo bedre