Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 19:39   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine etter karbo kutt

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Min bmi er på 31.5 nå... å vil ha den ned på 25, da er jeg fornøyd Du er jo superflink som har kommet så langt! Jeg er ikke flink til å trene, jeg går turer og gjør noen øvelser hjemme, men thats is Syns det egentlig er litt tungt å trene nå, så håper egentlig jeg klarer å gå ned litt før jeg må begynne å trene skikkelig igjen...

Ja jeg håper jeg kan klare 20 kilo, å gå ned fra størrelse 42/44 til 36/38. Jeg har vanvittig tykt hår, å er litt redd for at det skal bli tynt etterhvert som jeg går ned Å jeg tar alle vitaminer jeg trenger hver dag.

Jeg har holdt på i 1.5 år - ligget på maks 20 gram karbo pr dag og mye fett og ikke mistet noe hår i det hele tatt - så dette er en individuell sak. Gikk på pulverkur med en venninne for "hundre" år siden - og hun mistet enormt med hår - mens jeg beholdt alt Tror det kan oppleves som litt stress for håret når man lever på ketoner/er i ketose kanskje? Ikke vet jeg - bare gjetter litt

Når det gjelder trening har jeg et supertips å komme med som jeg har prøvd selv:

30 minutters veldig rask gange HVER dag... du vil bli enormt overrasket hvor oppstrammende dette er på kroppen din selv om du har litt kilo til gode- til og med min sambo kommenterte at ting tightet seg til
Gå med musikk - i tempo hhv etter Sunny og Ma Baker (Boney M) og om du klarer - Womanizer med Britney spears. Det er lettere å gå så fort på mølle enn i virkeligheten. Gå med bøyde armer som du bruker aktivt (jfr kappgang) og drit i om du ser teit ut hehe. Det er som sagt lite som skal til - men du må gå med full guffe! Anbefales egentlig for alle som ikke er treningsvante - 30 minutter av en dag - hva er nå det? Gå ute om du ikke har råd til treningssenter - jo mer kupert jo bedre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat