|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av nisse, her.
Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?
Jeg har ikke opplevd det enda, siden jeg ikke har spist på 3 uker. Å jeg har tatt hele familien over på 100 % lchf fra mandag av. Så vi smaker oss gjennom oppskriftene nå.
Har sett at andre også har det sånn av og til. Håper du klarer det videre, VIL ha deg her!!!! 
Har du sett på ulike blogger? Ser det varierer veldig hvilken blogg man er innom, feks bruker lchf bloggen lite erstatningsprodukter som proteinpulver, osv, og MYE urter,mens andre har mye med proteinpulver osv
Jeg kan tenke meg det er litt mye egg til frokost osv, om man ikke er glad i egg, den biten sliter jeg litt med til ungene, de vil ikke ha så mye egg, å så liker de ikke frokostpannekakene osv som jeg har testet ut.
men her er min strategi for det, håper det virker:
-ulike smoothier ( de er helt i hundre over de)

-yoghurt musli med bær, oppskrift her:

-fløtepannekaker med noe godt, oppskrift (disse likte de godt, stappet i seg 4 stk, små, hun på 2 år...)her

-ostekjeks/chips med pålegg.

Oopsi med pålegg, oppskrift her

eller hva med et spekmatfat, med spekemat du liker, å grønnsaker, å en dip?

Det var bare noe jeg kom på i farten, å så fikk jeg foresten tips om en oppskrift som så kjempegod ut, på karbonader, tenkte jeg skulle teste den en av dagen, så kanskje du kan ha karbonader, med en god salat?
Her er oppskrift på baconburgerene, med ost og bacon

Nå er ikke jeg en som har greie på dette da,men håper dette kan inspirer deg litt, så du holder ut, så vi får ha deg her.

Sist redigert av hope10 : 22-02-11 kl 12:59.
|