Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 23:15   #49
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Som sagt.. drakk ikke cola på lavkarbo.. bare vann og kaffe

Veldig godt å være kvitt migrenen ja.. Imorgen går hormonspiralen så får vi se om jeg går ned noe etter det og kanskje kan prøve lavkarbo igjen..

Ok - misforsto jeg Har du vært gjennom en ordentlig lege-sjekk i forbindelse med at du går opp så mye på lavkarbo?
Jeg har svært lave d-vit nivå nå og har lest at dette kan øke fettlagring og minske fettforbrenning uten at jeg skal si at det er årsaken til at jeg ikke går ned i vekt.
Vurderer også sterkt å ta ut hormonspiral - men har sterkt i minne enda smerten ved å sette den inn så jeg må "kvinne" meg litt opp først.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat