Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 17:57   #6
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Noen med behov for lett blodtrykksøkning? Ny ekspert i vektklubben.no

Sitat:

Jeg vil for eksempel ikke si at lavkarbo-dietter er noe tull, for forskning viser at de kan ha god effekt på vekten spesielt det første halve året. Men dietten er upraktisk og vanskelig å følge over tid, og forskning viser at etter to år er resultatene etter vektnedgang med en lavkarbo-diett eller lavkalori-og andre dietter den samme.

Jeg synes det er fascinerende og tragisk at alle høykarbo-folk som omtaler lavkarbostudier viser til den tullestudien der lavkarbogruppen fikk slanke seg i tre måneder og så gikk over på vedlikehold mens lavkalorigruppen slanket seg i to år. Fantastisk sammenligningsgrunnlag...

Sitat:

Senter for sykelig overvekt tilbyr et helhetlig behandlingstilbud og har cirka syv hundre nye pasienter (600 voksne og 100 barn/unge) pr. år. I årenes løp har senteret operert mer enn ett tusen pasienter. I snitt opereres nå annenhver voksne pasient som henvises til sykehuset.

Å herregud! Annenhver av de voksne pasientene opereres?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat