Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 12:49   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Noen med behov for lett blodtrykksøkning? Ny ekspert i vektklubben.no

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10014476

Tja... han sier at han ikke vil avfeie lavkarbo - og dreper det han sier i setningen etterpå med at

Sitat:

Men dietten er upraktisk og vanskelig å følge over tid, og forskning viser at etter to år er resultatene etter vektnedgang med en lavkarbo-diett eller lavkalori-og andre dietter den samme.

Så jeg måtte jo sende inn et spørsmål til han i "dagens spørretime" om akkurat dette med at lavkarbo er vanskelig å følge... som om lavkcalori/lavfett dietter er så jævlig lette å følge... da hadde vi jo alle gått på slike og vært slanke og fine alle sammen jo!

Jaja... vi skulle hatt vår egen www.helseklubben.no med lavkarbo-filosofi - noen som blir med og utvikler en sammen med meg?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat