Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 18:42   #305
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Da har jeg sendt en mail til restuaranten jeg skal spise på neste helg. Bestemor fyller år og vi skal dit hele familien, mamma, søskenbarn, tanter, søsken. Jeg hadde egentlig takket nei, litt fordi det er langt å gjøre og jeg er hos mamma denne helgen for å feire lillebror, men også fordi jeg ikke vet hva jeg skal spise og synes det er vanskelig.

Nå har jeg bestemt meg for at denne dietten blir uutholdelig om jeg skal melde meg ut av sosiale sammenkomster, så jeg skal på den feiring. Sendte mail til restuaranten om å få meny på mail, det stod det på hjemmesiden at de sendte siden de ikke var ferdig med siden. Spurte også pent om de visste karbohydratinnholdet i noen av sausene sine, men at de ikke trengte stresse med dette, og om jeg kunne få ekstra grønnsaker som tilbehør og kutte ut potet/ris mot eventuelt ekstra betaling.

Stolt av meg selv.

Føler forøverig jeg har gått opp MANGE kg denne helgen pga all pepsi maxen. Opplåst som fy! Håper magen går fint ned når jeg kutter brusen i morgen, men den har vært litt overlevelsestingen min denne helgen. Kaker, muffins, godis og karbomat har jeg hvert fall avstått fra, og vært i ketose hele helgen.