Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 13:04   #28
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Godteri og tyggis

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

Men på extra, den med bringebær, så står det 46 karber, polyos 46, blir ikke dette 0 effektive karber da? Har ikke pakkene her altså, så mye jeg skriver feil antall, karber og polyos(?) gikk hvert fall i 0. Er det søtningen som er brukt i tyggisen som ikke er lov da?

Jeg går jo ned og er i ketose, men vil finne andre alternativer om dette er forbudt på ketolyse. Jeg spiser nærmest en pakke om dagen *kremt*

Dersom søtningsstoffet er sorbitol eller xylitol, er det stoffer som oppfører seg som sukker i kroppen!
De vil kanskje ikke tippe deg ut av ketose eller hindre vektnedgang fullstendig, men de gir altså blodsukkerstigningen som vi jo helst vil unngå om man lever ketogent!