Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 00:47   #80
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Problemet med pearly og ladycomp er jo at dersom du plutselig får en kortere syklus og eggløsning tidligere enn normalt, så sliter man... Den merker jo ikke eggløsning fôr temperaturen din stiger dagen etterpå,så har du hatt sex uken før så er det gjort. Du får røde dager i tiden før forventa EL basert på tidligere sykluser. Men stort sett er det vel rimelig sikkert. Det aller sikreste av naturmetodene er jo å sjekke andre tegn enn bare temperaturen slik at du merker om du har en kort syklus, og så tenke litt selv, som noen nevnte.

Ja, det er sant. Jeg har heldigvis ikke det problemet, for selv om jeg har uregelmessig syklus, så går det alltid den andre veien (plutselig går det 45 eller 57 dager eller noe slikt). En annen ting jeg synes er merkelig, er at temperaturen synker hos meg når jeg har el
Og ellers er det jo som du sier: se på andre tegn og tenke litt. Når jeg, som ALDRI har ønsket meg (egne) barn, plutselig begynner å tenke at tja, det hadde jo kanskje vært litt fint å bli gravid/få barn, DA vet jeg at det er et egg på vandring for å si det sånn

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat