Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 00:00   #13
Supah
Seniormedlem

Supah sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 35
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Ned 10 kg på under 7 uker!

Tusen takk alle sammen

Jo, dette føles virkelig helt herlig! 10 kilo er for meg helt uvirkelig mye! Selv om jeg her fokuserer mye på vekt, så er det veldig mye annet positivt med dette. Jeg er mye mer glad for tiden. Har fått et deilig overskudd av energi, og har fått organisert og ryddet hele leiligheten! Jeg sover mye bedre, og det er blitt lettere å stå opp om morgenen.

Likevel er det beste som har skjedd, det som har skjedd med meg som person. Jeg har fått en styrke, og en tro på meg selv som jeg aldri har hatt! Jeg er for en gang skyld fornøyd, og stolt over meg selv!

Opprinnelig lagt inn av Lissie92, her.

Wow, så flink du har vært! Har cirka samme utgangspunkt som deg vektmessig, så dette er virkelig motiverende! Særlig fordi jeg alltid tenker at "jeg er så stygg og feit uansett", så jeg kan liksom bare la være å legge om livsstilen. Men syv uker, det klarer jeg virkelig!

Det er bra jeg kan være en motivasjon!! Jeg tror på deg, du kan klare det Jeg skjønner akkurat hva du mener, og hvordan du har det når du tenker sånn om deg selv, men det må du ikke gjøre. Du kan være HVA enn du vil. Du har kontrollen over deg selv!

Men du må ikke tro at du skal bruke 7 uker. Vektnedgang er veldig individuelt, og det går ikke an å si hvor lang tid man skal bruke. Hvis du innstiller deg på 7 uker kan du lett bli skuffet, og det kan være veldig ødeleggende. Ikke tenk på hvor fort du skal klare det, bare tenk på alt det positive en slik livsstilendring faktisk medfører. Lykke til

Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat