Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 20:31   #6157
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Oregano, her.

Jeg har vel levd lavkarbo i 7-8 uker nå. Du mener det kommer seg etterhvert? Linfrø har jeg jo i knekkebrødene mine. Blåbær spiser jeg av og til litt av i cc'en til frokost. Sikkert ikke store nok mengder.

Jeg mener ikke det kommer seg etterhvert, men de fleste opplever at det går seg til! Det er jo ren, naturlig og ubearbeidet mat vi spiser, og det med fiber er en nymoderne oppfinnelse tilpasset dagens kosthold. Hvor lang tid det tar er nok ganske individuelt. Jeg tror det tok noen uker for min del, men det begynner å bli en stund siden nå, så jeg husker ikke helt …
Men det kan jo også hende at du ikke er så treg i magen. Man har som regel mindre avfall når man spiser helt rent mat, enn man får på et mer tradisjonelt norsk kosthold, med mye brød og sånn.
Men, som sagt. Om du føler deg treg i magen, prøv å legge noen ss linfrø i et glass lunkent vann til det danner seg et litt tykt slimaktig lag, og drikk det. Det fungerer lakserende og er helt uskadelig. Om enn ikke så innmari apetittelig.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥