Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 19:15   #491
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Ojsann?????

Jeg har vært uten data i snart 2 uker, kommer meg bare innom sånn i ny og ne på jobb, eller som nå, når jeg kjøpte meg inn med datteren i huset. Som er den eneste som pr. i dag har en oppegående maskin.

Har sklidd helt ut siden onsdag, men jeg tar det ikke så jævlig tungt. Vi har hatt så mange bursdager hos andre, og det har vært omtrent rett etter jobb, og langt utover kveld. Så, det å planlegge inn egen mat og slik, har vært umulig. Så, jeg har vært veldig flink å inntatt lite fett og lite karber frem til kl. 15-16, slik at jeg har hatt litt å gått på, derfra og utover. Selvsagt har jeg gått over det jeg skal, hohoi, mye over å. Men, likevel. Jeg er det bevisst, å da er det liksom greit. Jeg har som jeg har sagt tidligere, bestemt meg for at dette er å legge om kostholdet, og ikke slanke KUR!! Og da må jeg takle at jeg enkelte dager spiser "normal" mat. Har inntatt lite fett, fordi jeg har visst at jeg kom til å gå langt over på karber, og da må en være forsiktig med ekstra fett. Da blir det dobbelt opp ja, og da går det garantert over styr.

I kveld blir det hjemmelaget lasagne, på ekte vis. Ungene ønsket seg skikkelig lasagne i kveld, og jeg gikk med på det da. Men, det blir ekstra mye fyll og høyere mellom lasagneplatene, hehe. Og mye salat som tilbehør. Til kveldskos så sa hele familien seg enig i at vi ikke skulle ha snop i kveld, men heller stort fruktfat. Nå er det mange karber i det å, men likevel tør jeg påstå at det er sunnere enn en stor pose sjokolade og slik lørdagssnop.

Fikk vite her at jeg får middagsgjester i morgen, det hadde jeg ikke planlagt inn, så får se hva jeg kommer over. Har noe kjøtt i frysn, så får jeg finne noe godt tilbehør i tillegg til salat, så går det vel greit det også.

Vekta har jeg skydd siste uka, og ikke skal jeg på heller. Så lenge jeg er ute av "systemet" så forventer jeg ikke nedgang, og da trenger jeg heller ikke å gå opp på den vekta. Da er det så superkjedelig å få økning, og det trenger jeg slettes ikke å bli klar over. Heller bedre å komme inn i systemet igjen først, for så å gå oppå og finne ut at jeg har nå iallefall ikke beveget meg så mye opp, kanskje jeg har stått i ro også :-)) Ha ei superduper helg videre folkens.

Ikke vært så mye liv å røre innpå her, så nå må dere få opp skrivekløa igjen friends :-)

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat