Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 17:50   #8
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har øreverk ...

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

.. ikke at det har noe med lowcarb å gjøre men som "mann" retferdiggjør jeg det å klage..

Jeg trenger litt råd, lest litt på nettet og mange sier at det ikke trengs å gjøre noe, andre mener at å kontakte lege er lurt. Det gjør så vondt, at jeg nesten holder meg fast i sofaen men er mye bedre når jeg sitter enn når jeg ligger. Tatt litt paracet o.l men hjelper fælt lite.. Skal jeg virkelig bare sitte her å vente på at det skal si "bang" i tromhinna???

Noen av dere som har noen gode råd??

Noe som hjelper er et råd jeg fikk hos en homeopat da ungene var plaget som værst. Ha salt, mye salt i en strømpenok til at du kan lage en ball ca like stor som en tennisball. Denne ballen varmer du i ovnen på 50 grader i ca en halv time. Sjekk utvendig temp. Hvis tempen er grei legger du denne ballen rett på øret. Varmen vil få øregangene til å utvide seg og dermed lindre. Funket på ungene i allefall! I tillegg skulle saltet trekke ut ev væske.