Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 00:21   #6125
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men det er jo en masse severdigheter i Amsterdam, som man kan bruke fredagen på Vi brukte den i dyreparken De fleste ville nok valgt museene... Også shoppet vi torsdag og lørdag.

Jauda, eg veit jo det, har vore der før Men vi har liksom spart på denne gåvesjekkgreia så lenge no at eg verkeleg har lyst til å gjere noko spesielt. Sambu har aldri vore i sjølve Køben (eg anser ikkje transit på Kastrup som besøk i byen ) så det hadde vore stas. Sambu jobbar eigentleg både torsdag og fredag i påska, men har tatt fri sidan eg har fri. Så vi skal i alle fall gjere noko begge har lyst til. Har ikkje vore i London på 10 år heller. Ei skam! Vi som bur så nær!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF