Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 00:03   #6123
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Redken ødela håret mitt fullstendig, og jeg fikk ikke orden på det igjen før jeg oppdaget Tigi! Herreserien lukter mint (hvertfall den grå), ellers er det forskjellig lukt på alle. Jeg bruker superstar, den lukter jordbær. Ordentlig, ikke sånn syntetisk som frisørshampoer vanligvis gjør.

Eh, nei De har åpent samme dagene som i Norge. Har vært der i de dagene først i påskeuka mange ganger.

Amsterdam har bare stengt langfredag, ikke skjærtorsdag. Hvertfall var det åpent da vi var der i påsken 2004.

Greier ikkje å bruke Redkenprodukta eg hadde i hus lenger, etter at Frøy gjorde meg oppmerksam på paraben. Eg er litt paranoid.
Hihi, eg greier heller ikkje tanken på Tigi, men det er på grunn av dårleg erfaring med ein Tigi-frisør. Eg skulle ha rundjult den vesle skiten av ein mann! Eg skulle ha ein klipp til €15, enda opp med alt mogleg skit til €50 (det var det året det var så bratt!), ja for eg hadde jo så stygt hår, og han måtte jo berre kure det, og brenne meg i nakken 3 gongar, og la meg betale €2 for hårspray eg instendig ba om å få sleppe..!

Takk for info om opning i Køben! Amsterdam fann eg ut av på nettet. Litt dumt å reise stadar om mykje er stengt der. Så vi må tenke litt på dette.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF