Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 23:02   #6119
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Redken-produkter er veldig gode.

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Tigi Bedhead har egen herreserie med shampo etc.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bortsett fra at det lukter sukkertøy

Redken ødela håret mitt fullstendig, og jeg fikk ikke orden på det igjen før jeg oppdaget Tigi! Herreserien lukter mint (hvertfall den grå), ellers er det forskjellig lukt på alle. Jeg bruker superstar, den lukter jordbær. Ordentlig, ikke sånn syntetisk som frisørshampoer vanligvis gjør.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

København er megastengt.. En uke FØR påsken, i selve påsken og uka etter. Heeelt sikker.

Eh, nei De har åpent samme dagene som i Norge. Har vært der i de dagene først i påskeuka mange ganger.

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Amsterdam ligg jo berre to timar unna med tog. Men trur nok det er like stengt der dei dagane. Amsterdam er fin den.

Amsterdam har bare stengt langfredag, ikke skjærtorsdag. Hvertfall var det åpent da vi var der i påsken 2004.