Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-04, 12:43   #363
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Oj. Ingen skrev i denne tråden i går jo! Får syte og klage litt jeg da... Morsomt for dere å lese tenker jeg. Har nemlig så vondt i skuldre, nakke og hode, men jeg forstår ikke hvorfor. Ringte til en gammel bekjent som driver klinikk (hudpleie, fotpleie, massasje m.m.), for å bestille litt massasje. Ble i godt humør bare av samtalen; "Heeeeei, hvorfor ringer du? Ringer du for å gratulere meg med dagen? Jeg er 30 år i dag skjønner du!". Skikkelig sprudlende dame. Har en bestevenninne som er 30 år i dag også, så jeg har hatt en hyggelig samtale med henne. Jeg prøver nå alt jeg har lært om positiv visualisering for å slippe å ta smertestillende. Ruller og strekker og veiver og gnir på nakken min selv, for å prøve å få litt blodgjennomstrømming. Massasje gikk det ikke an å få før om en uke, men jeg tok den timen jeg da, sikkert deilig uansett hvordan tilstanden da skulle være.