Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 19:23   #19
Frøkengiraldriopp
Medlem

Medlem siden: May 2010
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Med fokus på trening!

Jeg har nettopp skiftet fokus, ganske ubevisst - er nettopp blitt bevisst på det .. hvis du skjønner. Jeg har gått ned 16 kg, og det har jeg stort sett gjort uten å trene. Men nå etter jul har jeg skiftet gir, jeg trener 4 ganger i uka, og har begynt å gå ned igjen - men det går saktere nå - og den ubevisste endringen som jeg nettopp har blitt bevisst på (uff, høres skikkelig rotete ut) er at det spiller ingen rolle. Jeg har nettopp blitt klar over hvor gøy det er å trene, og det viktigste nå er å nå målet mitt, som er et gateløp her jeg bor i begynnelsen av juni. At jeg fortsatt går ned er jo selvfølgelig en bonus, jeg har 15 kg for mye, men jeg merker at det å komme i form er et viktigere fokus for meg nå. Spiser lavkarbo, det har jeg gjort siden mai i fjor, og kommer til å fortsette med det resten av livet, trives så godt med det ..merker at kroppen min liker det bedre. Jeg har med meg hodet på en helt annen måte, enn alle de gangene jeg har gått ned før ..

har ikke noe spesielt treningsopplegg jeg følger - jeg løper på tredemølle tre ganger i uka - en gang i uka trener jeg med personlig trener, og da er det mest fokus på styrke, siden jeg trener cardio de andre gangene.

Nå gleder jeg meg til det blir vår og mulig å løpe ute - da kommer jeg trolig til å øke treningsmengden noe... Følger gjerne med her for gode råd

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat