|
Sv: Den store felles ED-tråden
streber: gi det ett par dager, det er GARANTERT vekke igjen da jeg var i 4årsbursdag igår til min lillesøster, og da ble det litt pizza og kake ja. en KILO opp her men jeg ser 83-tallet da. så jeg tror det går nedover allikevel? håper du finner sølvet. men dersom du har reiseforsikring vil vel det dekke tapet?
grotingeling: FOR noen dager du har. håper dette med førerkosrtet order seg snart altså. det fortjener du.
hapylady: gratulerer med nedgang! er det ikke deilig? 
tuddelu: høres ut som du har det vannskelig for tiden, men virker også som du takler det bra! lett å bare gi faen. jeg har lett for å tenke at når jeg spist en sjokolade vil ikke den neste gjørew vondt verre uansett og tror det er lurt å begynne å trene. deilig med kicket man får etterpå!
monica: håper det ikke er dette viruset du har fått. hørtes utrolig kjedelig ut. men om det er det, kanskje det er lurt å ikke kjøe på med trening? heller ta noen turer i rask gange og slikt? er jo lett å gjøre vondt verre
puh...var det alle? sånn går det når man venter noen dager med å svare!
jeg har så godt som sluttet helt med produkter jeg. er vel en slags fase tre, blir gjerne en bar om dagen, kanskje noe mer eurodiett. ellers går det i ja-grønnsaker og kjøtt og ost og maaaassse egg og litt nøtter og skyr(utenom den blåbær), men ikke frukt eller knekkebrød. jeg koser meg med det, og stresser lite med mat (prøver).men nei, fase to er ikke helt min greie virker det som. men jeg går jo fortsatt ned, har sånn passe med energi. prøver å passe på kaloriinntaket da. jeg har mer kontroll nå enn sist gang syns jeg. nå gleder ejg meg til å være ferdig på jobb, da skal jeg hjem i armkroken til kjæresten og se film og bare slappe av. så er det ti timer jobb imorgen.
ha en fin helg alle sammen. 

|