Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-11, 12:52   #25
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Høy talgproduksjon på LCHF?

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Dette her her vil jeg påstå jeg har ganske god peiling på!
Og for det første så må du ikke finne på å kjøpe en fet krem!!!
Fete kremmer er for de med tørr hud. Du trenger enten en krem for fet hud, eller en krem for fet fuktfattig hud. Det er vel den vansligste formen for hudtype i norge.
Forskjellen på de kremmene er at krem for tør hud inneholder en del oljer, mens for fet hud inneholder oljeregulerende. Fuktattig fet hud trenger mere fukt, men ikke mere olje.

Åh, men som jeg skrev over, det hjalp for venninna mi med fet hud. Og hun fikk rådgivningen av hudpleier på hudpleieklinikk som fant en veeeldig fet krem til henne. Og resultatet taler for seg selv. Hun var tidligere plaget av kviser og hadde alltid veldig glinsende hud, men nå er den kjempefin. Og hun har holdt på med det der i fem år eller noe slikt. Du er utdannet innen hudpleie eller?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat