Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 23:48   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på noe i dag ...

Svarer med rødt jeg

Opprinnelig lagt inn av *NuNu*, her.

1. Er kalkunskinke bedre å spise enn vanlig skinke, altså sånne hermetisk pakket?
Bedre på hvilken måte, mener du?
2. Og hva med kyllingkjøttdeig, er det like ille som vanlig kjøttdeig hvis man tenker på at man ikke skal spise for mye bearbeidet kjøtt, eller er kyllingkjøttdeig bedre?
deig er ikke spedd, men rent malt kjøtt, fett ( og gjerne salt, vann)

3. Hva bør man trene hvis man vil stramme opp lår og mage, spes. ekstremt "dissende" lår? Trodde de ville bli bedre med vektnedgang, men neida.. de disser jo som de alltid har gjort Hjelper svømming?

Svømming er fint. Regelmessig trening er viktig på lang sikt

4. Er det noen som har fått et rød/lillaprikket "utslett" som spes. viser seg typisk etter dusjing på lår? Syns de fleste snakker om at huden blir så fin på ketolyse, men jeg ser overhode ingen forskjell etter snart 6 mnd... har helst blitt verre, mtp. disse rare prikkene på lårene. Og i tillegg så er liksom huden litt sån blå/llla på lårene... Overarmene er et kapittel for seg selv...

Det har jeg ingen erfaring med. Håper du finner ut av det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat