Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 18:01   #15
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Smootie- et fullverdig måltid?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Da har du ikke prøvd avokado/lime smoothien!!!
Den er nydelig, frisk og god og jeg kunne ha levd på den alene resten av mitt liv, tror jeg
Man er ikke nødt til å ha gresk/tyrkisk yoghurt, men kan bruke bare rømme/CF/fløte/kokosmelk (eller en miks av disse) Til nød også kesam - men den synes jeg ikke ble såå god.

Jeg lager den også uten vann, bare med fløte og yoghurt, da blir den nesten som suppe. Det er mye mer "akseptert" å spise (kald) suppe til lunch enn en "måltidserstatter" som de fleste oppfatter en smoothie til å være.

Ellers er jeg enig i at det ser ut til at du får i deg for mye bær og søtt i løpet av dagen. Prøv med mere grønnsaker.

Jeg bruker også matyoghurten til Tine, når jeg ikke får tak i gresk yoghurt. Den har ikke så veldig mye mer karber så det går fint. Oppskriften er jo stor og jeg pleier å dele den i fire.

Og du har rett Gracella, denne er nyyyyydelig. Skikkelig snop

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat