|
Sv: Den store felles ED-tråden
Så kjipt å miste sølvet.....let overalt, hanskerommet, under setene, under mattene, bak og inni seterygger, mellom setene foran.....
Titti, GRATTIS med nedgang! Det skal feires HVER gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: heia: 
Lurt å ikke ha for stort mål, delmål er nok bedre, det er jeg selv dårlig på å sette meg og hvis jeg setter meg det, vet jeg liksom hvor ende-målet er så blir det ikke spennende nok å strebe etter delmålet....ja,ja komplisert er jeg
Jeg er god om dagen men venter tante rød....så da gidder jeg ikke veie meg!
Kjenner som deg Titti, at det er kjipt å ikke få vært så aktiv som jeg vil fordi jeg fortsatt er veldig forkjølet hver dag....helt likt! Jeg går på trening men føler meg bare verre. Jeg må la det få gå over. Sikkert derfor jeg ikke er like gira for tiden fordi jeg egentlig går på halv maskin, og det har jeg ikke tid til så kjører jeg på full gass alikevel. Legen sa det var virus for tiden som kunne henge i i to mnd.!!!! Bare hoste og forkjølelse....sånn at man ikke er syk nok for sengen, men egentlig ikke frisk nok for full hverdag....er til å bli smågal av!
Nå vil jeg bruke tiden på å blir friskere og holde fokus på meg og gå ned i vekt. Lett å bli så opptatt med andre ting at det nesten blir plagsomt å måtte følge et opplegg. Blir vel bedre når jeg kan trene nok igjen også!
En god ting, pakket bort to esker med klær igår. Blir bare kjedelig å ha de i skapet når jeg ikke kan bruke de. Vi ikke ha de tilfelle jeg går opp. Nei, sånn gidder jeg ikke tenke!!!!!! Vekk med de...føles befriende
Ha en strålende dag videre alle strålende jenter