Sv: Nytt år og nye muligheter?
Hei på dere alle.
Begynte nesten å lure på om jeg var alene igjen her jeg nå 
Men fint å se at dere henger med enda 
Så bra at det har løsnet for deg nå Ildern, er jo litt frustrerende når man er flink og ikke går ned! Er lov å kose seg av og til med litt utskeielser, så lenge man tar seg inn igjen 
anette76: ned på cm er en bra ting uansett og ihvertfall når man har klær liggende som man gjerne vil inn i!
Jeg har klart å gå ned litt igjen, har virkelig skjerpet meg etter forrige ukes megasprekk 
Har en gutt som blir 5 år på lørdag og da skal jeg prøve å gjøre om yndlingskaken min til en lavkarbokake. Blir nok uansett en kaloribombe, men jeg skal søren meg unne meg det når alle andre fråtser i både kalorier og sukker.
Og hvis noen lurer, ja jeg har editert tickeren min Fant ut at jeg skulle sette vekten jeg var på for 2 år siden, da jeg startet på første av 3 GR kurs og slankingen begynte... Det er jo faktisk det som er reelt i kg, og vekten jeg har slitt med siden. Blir mere motivert når jeg ser hvor mye jeg faktisk veide og har vurdert å legge ut bilde av hvordan jeg så ut da, men vet ikke om jeg tør 
Har også vært flink å trene step 1 time, i det minset et par ganger i uken nå og det ser jeg at jeg må fortsette med, både for helse, kroppen og vekten sin del.
Her laver det også ned med snø, så det blir nok ut å måke 1 times tid etterpå 
Have a nice day girls!

|