Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 10:53   #6040
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Hvis venninna snakker om purely greens fra pure planet, som er forskjellige typer gress og spirulina, så har min kjære ikke klart å finne den utenfor norge. Svær boks koster ca470,- og liten ... det var ikke jeg som kjøpte den lille. Sier du at den kosten 250 så gjør den nok det.

Now foods http://www.now-2-u.com/ har ellers det meste i de fleste str. Men de sender fra usa, ikke alt er i fritt salg fra land utenfor eu, da er amazon god å ha.

Ikke prøvd så lenge, det smaker grønt, ikke nødvendigvis jævlig.

Det er noen andre her som er veldig begeistret. Kanutten?

Nå har jeg snakka med henne, og det er Bio Life hun har kjøpt. Hehe, den siden forvirret meg ytterligere, og elderberries? Får meg til å tenke på Monty Python mer enn helsekost. Haha! Men prisene der inne lå jo langt over mitt nivå, da ... Har jo liksom hørt så mye bra om iherb og prisene deres, så det var det jeg satsa på, men som sagt -forvirret .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥