Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 10:02   #6038
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ei venninne som reklamerer veldig for det grønne pulveret sitt, som hun drikker som te, at det gir henne mer overskudd (hvilket jeg VIRKELIG trenger). Hun sier det er spirulina og hvetegress i det, men prisene på helsekosten er jo lettere hårreisende (den billigste jeg fant kosta 250 kr).
Men så har jeg hørt at det skal være mulig å finne det mye billiegre på iherb, og jeg er der inne nå. Men jeg er en smule forvirret. Det er jo så mye å velge mellom! Jeg aner jo ikke hva som er bra, og så er det jo seff en forutsetning at det koster under 200 kr, for at jeg skal slippe momsen.
Er det noen her som har peiling, og kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal velge? Del gjerne noen erfaringer om hvordan dere opplever eventuell virkning av disse greiene også .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥