|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av maynard, her.
Jeg var faktisk i forrige uke med ei venninne og klaget på akkurat denne telefonen.
Hun hadde klaget 3ganger til selgeren, og det med å måtte oppdatere av programvare på akkurat denne modellen var visst vanlig, og skulle løse alle feil. Og uttalte mye annet pisspreik...
Hun fikk sendt den inn en gang, og de to andre gangene var selger bare spydig og ville ikke gjøre noe. Det var mange andre feil på telefonen og...
Hun allierte seg med meg som holder på med ingeniørutdanning innenfor det feltet, og er ram på forbrukerlover 
Det var en meget høfflig selger som la seg flat, og med engang skulle sende den inn, med lovnader om ny telefon om hun ikke var fornøyd neste gang 
Uansett så vet jeg at iallefall spaceworld bruker å være behjelpelig med slike oppdateringer uansett om du ikke har kjøpt telefonen der. Iallefall her i trondheim 
Takk for tips! De pleier å være ganske hyggelige på Spaceworld her også . Jeg har jo seff kjøpt mobilen min på nettet. Da den gamle begynte å harke, så ville jeg jo helst bare ha en ny billig mobil med walkmanfunksjon ... . Men nå får jeg jo kabel, så jeg hååååper det fikser alt!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|