Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 02:47   #6036
maynard
Medlem

maynard sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 42
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har aldri hatt sånne problemer før, men jeg har også en litt konspiratorsk kompis som har fortalt meg ett og annet om SE. Det eneste som er kjedelig er at jeg hater å venne meg til nye telefoner. Kjedelig nok bare med en nyere modell innen samme merke .
Men jeg får nå bare håpe at denne varer en stund, da. Så slipper jeg å forholde meg til det ennå.

Jeg var faktisk i forrige uke med ei venninne og klaget på akkurat denne telefonen.
Hun hadde klaget 3ganger til selgeren, og det med å måtte oppdatere av programvare på akkurat denne modellen var visst vanlig, og skulle løse alle feil. Og uttalte mye annet pisspreik...
Hun fikk sendt den inn en gang, og de to andre gangene var selger bare spydig og ville ikke gjøre noe. Det var mange andre feil på telefonen og...
Hun allierte seg med meg som holder på med ingeniørutdanning innenfor det feltet, og er ram på forbrukerlover
Det var en meget høfflig selger som la seg flat, og med engang skulle sende den inn, med lovnader om ny telefon om hun ikke var fornøyd neste gang
Uansett så vet jeg at iallefall spaceworld bruker å være behjelpelig med slike oppdateringer uansett om du ikke har kjøpt telefonen der. Iallefall her i trondheim

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker