Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 22:30   #4
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Smootie- et fullverdig måltid?

De gangene det står Soothie, betyr det at du får i deg 2dl med bær? Hvor mange gram er 1dl? Skal vi tro Bama så vil det være ca. 100g, som igjen betyr at du på en Smoothie får i deg hele karbohydratkvota di på bær alene.

Jeg spiser 3 måltider om dagen. En med grønn salat og en med noe annet av grønnsaker, men aldri frukt på en skoledag. Jeg spiser bringebær (ca. 50g) hver annen søndag, med pisket krem og natreen til.

Jeg er helt sikker på at du vil få fart på sakene om du reduserer sukkeret (bærene) og er forsiktig med nøttene og. Last helle opp karbokvota di med bladsalat med noe paprika og tomat eller brokkolig/blomkål.

Sjokoladen er jeg litt usikker på, men jeg spiser Cloetta 72% uten sukker. Med 4 ruter av den så vil ikke det være utslagsgivende for de aller fleste. Du fokuserer på å belønne deg selv med godt, men du bør bytte ut godtet til labkarbogodt

Lykke til.