Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 20:11   #109
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kjekt med fine kompliment, Sanney!
Metforminen må takast MED mat eller etter mat, men det veit du kanskje? Eg visste ikkje det, og gjekk rundt kvalm i månadsvis.. Ikkje moro! Eg les aldri papira som fylgjer med, då eg tenkjer på meg både den eine og den andre biverkninga Men det gjorde sambu til slutt, då vart det orden i sakene.

det står faktisk ikke i pakningsvedlegget at det må tas med mat. står bare at man ikke skal misbruke alkohol, helst ikke drikke i det hele tatt. men nå har jeg aldri drukket så mye at jeg har blitt full da. så den ene vodka og colaen i halvåret jeg drikker, drikker jeg med god samvittighet

men jeg tok den til mat da, da jeg har store problemer med å svelge tabletter uten å skylle den ned sammen med en munnfull mat

jeg var kvalm og full av luft, gikkr unt å rapte hele tiden. ikke denne gangen, så lurer på om jeg skal gå rett på to tabletter dagen istedenfor 2 uker med bare en, siden det ser ut til at jeg tåler det bedre. kan det være lavkarbo tro? siden jeg ikke spiser karber allikevel lissom

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat