Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 14:45   #79
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 39
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jeg var helt enig med deg altså hehe. Det som gjør at man er i ketose på disse lavkalori pulverkurene er kaloriunderskuddet og ikke nødvendigvis karbounderskuddet Og jeg er enig i at man fort kan falle ut av ketose om man spiser mat i tilegg til pulver ettersom kalori inntaket da øker.

Det er anbefalt å ligge på rundt 20 kh i en ketogen diett for å være sikker på at du er i ketose og at forbrenningen er optimal.

Bare nevnte at man også KAN være i ketose opp til så mye som 100 kh i døgnet. Så det KAn gå å øke inntaket av kalorier om karboinntaket er begrenset til 50 om dagen. Men da er det jo ingen garanti og forbrenningen kan også gå ned litt. Og da vil jo ikke pulverkuren være så mye vits etter min mening

Helt enig. Men slik jeg har forstått det er det mange som spiser shakene + en kyllingfilet eller ett egg, og dette påvirker ikke vektnedgangen deres

Men "fulle" måltider med grønnsaker med karbs og fett fra sauser og slikt kan nok slå ut anderledes..

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat